Potrzeby Klienta VIP czyli jak elastyczna powinna być firma obsługująca takiego Klienta?

Udostępnij artykuł:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Firma Safel prężnie działa na Polskim rynku od 2017 r w tym czasie Osłony do kabin windowych stanowiły cześć projektów dla około 50 firm w całej Polsce.

Dlaczego akurat realizacja w jednym z warszawskich biurowców jest godna przybliżenia i jest dla Państwa ważna?
Klient dla którego realizowaliśmy dedykowaną osłonę windową  jest Klientem VIP, który ceni estetykę. W ramach swojej działalności wynajmuje przestrzenie biurowe dla firm, których właściciele oczekują utrzymywania pewnego standardu korespondującego z ich biznesem . Dlatego przestrzeń, w której pracują musi być utrzymana na wysokim poziomie. Nasz produkt możemy dostosować pod względem kolorystycznym i funkcjonalnym tak, aby nie zaburzał wizerunku budynku.
 
W przypadku takiego Klienta estetyka jest bardzo ważna, to zrozumiałe, ale jakie wyzwania stały przed Państwem przy obsłudze tego typu Klienta?
Na pewno niestandardowy wymiar windy, do którego w szybkim czasie powstał dedykowany wykrój, uwzględniający funkcjonalności, których oczekiwała firma konserwująca te windy.
Nasza firma jest producentem systemów osłon, nomen-omen jedynym w Polsce, więc w krótkim czasie możemy realizować specjalne zamówienia Klientów. Ważnym elementem dla Klienta było niezaburzanie funkcjonowania budynku. Dzięki łatwości w montowaniu Osłon, montażem i demontażem mogą zajmować się osoby bez specjalistycznych narzędzi, czy zaawansowanych umiejętności. Zatem prace remontowe mogą odbywać się zgodnie z zakładanym harmonogramem przy pełnym zabezpieczeniu wnętrza kabin windowych bez jakiejkolwiek dezorganizacji pracy biura. To Klient sam decyduje, kiedy osłona ma zostać zamontowana, a kiedy zdjęta.
 
Głównym zadaniem Państwa Osłony to ochrona windy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Czy ma ona dodatkowe zastosowania?
Tak, ważnym elementem dla Klientów, a w szczególności dla Klienta VIP, jest możliwość umieszczenia logo, czy nawet reklamy na naszych osłonach.
Świadomość takiego Klienta i wykorzystanie kolejnego nośnika promującego jego firmę jest ważnym elementem naszych rozmów biznesowych.


,,Obsługa Klienta VIP sprawia nam dużą satysfakcje, a ponowne korzystanie z naszych usług przez wymagających klientów tylko nas umacnia w przekonaniu że indywidualne podejście do potrzeb Klienta i biznesowy dialog na wysokim poziomie jest dobrym kierunkiem budowania firmy taka jak nasza.”
 

Rozmowa z Mateuszem Szymańskim, Safel

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.